سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

اطلاعاتی جامع درباره مراحل ثبت شرکت

۳۵۷ بازديد

 اطلاعاتی جامع درباره مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت شامل اطلاعات متقاضی، شرکا و ارائه مدارک باشد.

در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با مراحل ثبت شرکت خواهیم پرداخت تا آگاهی لازم در این رابطه را به دست آورید.

مراحل ثبت شرکت

مراحل ثبت شرکت شامل واردکردن اطلاعات متقاضی، ارائه نام های پیشنهادی برای شرکت، مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت، وارد کردن آدرس دفتر مرکزی شرکت، نوع سرمایه اولیه، واردکردن مشخصات شرکا، مشخص کردن میزان سرمایه و سهام هر شخص، مشخص کردن ارتباط بین اشخاص، درج آگهی در روزنامه و تایید مدارک خواهد بود.
پرسنل سامانه ثبت شرکت نیک با آگاهی جامع از تمامی مراحل ثبت شرکت این اقدامات را به بهترین نحو برایتان انجام می دهند و تمام تلاش خود را می کنند که در بازه زمانی کوتاهی ثبت شرکت را برایتان انجام دهند.

اطلاعات متقاضی از مراحل ثبت شرکت

نخستین قدم از مراحل ثبت شرکت که در فرم مربوط برای ثبت باید پر شود اطلاعات متقاضی خواهد بود.
این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی متقاضی، تابعیت و سمت متقاضی، شماره ملی و شماره همراه او خواهد بود. این اطلاعات باید مربوط به فرد متقاضی و یا وکیل شرکت باشد.
مراحل ثبت شرکت در تمام کشور به یک شکل می باشد و انجام آن توسط افراد ممکن است طولانی به نظر بیاید و سخت باشد.
پرسنل متخصص و کارآزموده ثبت شرکت نیک پیچیدگی های این مراحل را کم می کنند و پشتیبانی های لازم را در تمامی مراحل به عمل می آورند.
در صورت نیاز به ثبت شرکت و ثبت تغییرات آن و آشنایی با مراحل آن با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت کنید.

نام های پیشنهادی برای شرکت

دومبن مرحله از ثبت، انتخاب اسم شرکت و ارائه ۵ نام بر اساس اولویت می باشد تا یکی از آنها در نهایت انتخاب شود. ریشه این نام باید فارسی باشد و به هیچ وجه لاتین نباشد.
همچنین با شئونات اسلامی منافات نداشته باشد و غیرتکراری باشد. حداقل یک اسم خاص نیز در آن به کار رفته باشد. باید دقت داشته باشید که این نام موجب گمراهی مشتری نشود.
در نهایت پس از اینکه بر اساس اولویت این پنج اسم بررسی شدند استعلام صورت می گیرد و نام نهایی انتخاب می شود.

اطلاعاتی جامع درباره مراحل ثبت شرکت

مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت

سومین قدم از مراحل ثبت شرکت که بسیار مهم می باشد مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت خواهد بود.
موضوع فعالیت شرکت شامل سه گروه است، گروه اول موضوعاتی هستند که قابل ثبت و فعالیت نمی باشند.
گروه ‌دوم موضوعاتی هستند که قبل از ثبت باید برای آنها مجوز دریافت شود. سومین گروه موضوعاتی هستند که بدون مجوز آنها را می توان ثبت نمود.
موضوع صریحی را برای شرکت باید انتخاب کرد و سپس به طور دقیق کدپستی، دورنگار، شماره تلفن، نشانی تاریخ نما و پست الکترونیک را وارد کرد. تمام تلاش سامانه ثبت شرکت نیک ارائه خدمات به مشتری در تمام مراحل می ‌باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

نوع سرمایه اولیه شرکت

در این مرحله از ثبت شرکت نوع سرمایه را با توجه به فهرست باید انتخاب کنید و به تعیین ارزش ریالی هر سهم باید بپردازید.
میزان سرمایه میزان اعتبار را مشخص خواهد کرد. سپس مشخصات شرکا را وارد کنید و اینکه هر شخص چه مقدار سهام داشته باشد را وارد نمایید.
اینکه اعضای شرکت هر کدام چه سمتی دارند باید مشخص شود و با توجه به جلسه موسسین شرکت هر یک از این اعضا قادر به تغییر سمت خود خواهند بود.

تایید مدارک در مراحل ثبت شرکت

اگر شرکت مورد نظر سهامی خاص باشد در این قسمت باید برای آگهی شرکت یکی از روزنامه های کثیرالانتشار را انتخاب کنید اما اگر به ثبت موسسه یا ثبت شرکت مسئولیت محدود می پردازید نیازی به این کار نخواهد بود. در این قسمت روز و ماه سالی هر شرکت باید انتخاب شود. کارشناسان ثبت شرکت نیک بهترین راهنما برای کسب و کارهای مختلف هستند تا با ثبت شرکت خود قادر به توسعه فعالیت های خود باشند. سامانه ثبت شرکت نیک کمترین هزینه را بابت انجام مراحل ثبت شرکت به طور دقیق و اصولی در نظر گرفته است و هدفی جز کسب رضایت مشتری ندارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

تایید مدارک در مراحل ثبت شرکت

یکی از مراحل ثبت شرکت این است که به ذکر صورت جلسه موسسین هر شرکت بپردازید که در رابطه با موسسات غیرتجاری و هم چنین سهامی خاص اظهارنامه را خواهیم داشت و در رابطه با شرکت های مسئولیت محدود تقاضانامه را داریم.
سپس در مرحله بعد باید به وارد کردن متن اظهارنامه و اساسنامه ای که شرکت یا موسسه دارد بپردازیم. در شرکت هایی با مسئولیت محدود، تضامنی و نسبی شرکتنامه ضروری خواهد بود و در رابطه با شرکت های تعاونی و سهامی نیازی به شرکتنامه نیست.

در شرکت های مسئولیت محدود شرکتنامه یک رکن اساسی به شمار می آید و اگر تنظیم نشود موجب باطل شدن شرکت خواهد شد.
آخرین مرحله ثبت شرکت تایید مدارک می باشد. مدارکی که برای تأسیس مورد نیاز می باشد مشخص شده است و گزینه پذیرش نهایی را پس از تایید می توان انتخاب نمود.
کارشناس در این مرحله اطلاعات را ارزیابی می کند و در صورتیکه نقص و مشکلی وجود نداشته باشد، اداره ثبت شرکت درخواست می کند که مدارک را ارسال نمایید. این مدارک شامل مشخصات شرکت، مدیران و هم چنین شرکا خواهد بود.

‌اینکه سرمایه شرکت نقدی یا غیرنقدی می باشد را مشخص کنید.

nikregister

تمامی مدارک از جانب شرکا باید تایید شوند و آنها را امضا کنند. برای ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت پاکت های مخصوصی وجود دارد و باید آنها را پست نمود. بعد از اینکه بررسی‌های نهایی صورت گرفت و تایید بازرسان اداره ثبت شرکتها رخ داد صدور گواهی آگهی شرکت را خواهیم داشت. زمانی که به درج آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران می پردازید و آن را در روزنامه کثیرالانتشار انتشار می دهید ثبت نهایی شرکت صورت می گیرد. این مرحله از شرکت نیازمند تخصص می باشد و باید از تجربه کافی برخوردار بود. از این رو بهره گیری از تجربه و تخصص تیم ثبت شرکت نیک بهترین راهکار می باشد.

جهت ثبت انواع شرکت های تجاری با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۸۸۲۲ تماس بگیرید.
همچنین میتوانید در تمامی زمینه های ثبتی از جمله ثبت شرکت، ثبت برند تجاری، ثبت تغییرات شرکت با مشاورین ما در تماس باشید.

نقل و قول : اقتصاد آفرین 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.