اقامت ترکیه

ثبت شرکت | ثبت برند

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

اقامت ترکیه

۳۶۵ بازديد

 

اقامت ترکیه

اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور یکی از آرزوهای مهم اکثر افرادی است که قصد دارند به قاره اروپا مهاجرت کنند.
برای این که بتوانید اقدام به مهاجرت به ترکیه کنید باید با قوانین و شرایطی که در این حوزه وجود دارند آشنا شوید تا بتوانید بهترین روش برای مهاجرت به این کشور را انتخاب کنید.
اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما با ما در این مطلب همراه باشید.
ما در این مطلب قصد داریم اطلاعات جامع و کاملی درباره اقامت و خر‌ید ملک در ترکیه به شما ارائه دهیم. 

 

چرا باید کشور ترکیه را برای اقامت انتخاب کنیم؟

ترکیه یکی از کشورهایی است که از نظر فرهنگی شباهت زیادی به ایران دارد و از آن جایی که از نظر امکانات و همینطور موقعیت جغرافیایی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد همواره به عنوان یک گزینه ایده آل برای مهاجرت ایرانیان شناخته شده است.
یکی از ویژگی های مهم این کشور این است که بخشی از آن در اروپا و بخش دیگر آن در قاره آسیا قرار دارد و در نتیجه شما می توانید با اقامت ترکیه شرایط بهتری برای حضور در قاره اروپا داشته باشید.
ارزان بودن قیمت مسکن، شرایط خوب برای دریافت اقامت و ویزا و … نیز از دیگر عواملی هستند که باعث می شوند تا ترکیه کشور مناسبی برای مهاجرت و دریافت اقامت باشد.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

برای اقامت ترکیه روش های مختلفی وجود دارد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است.
اگر شما بودجه کافی برای سرمایه گذاری در یک کشور را دارید بدون شک ترکیه می تواند یکی از بهترین کشورها برای اقامت باشد.

یکی از ساده ترین و رایج ترین سرمایه گذاری ها در کشور ترکیه ، خرید خانه در ترکیه میباشد.
البته شرایط اقامت خرید ملک ترکیه این است که حداقل ارزش خانه 250000 دلار باشد که به نسبت کشورهای دیگر ، این قیمت واقعا عالیست.
برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه اقامت خرید ملک ترکیه مراجعه نمایید.

 

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

یکی از راه های دیگر برای این که در این کشور سرمایه گذاری کنید این است که با راه اندازی یک کسب و کار حداقل 5 نفر را استخدام کرده و حق بیمه و مالیات آنها را بپردازید. به این ترتیب می توانید اقامت این کشور را دریافت کرده و اقدام به اقامت ترکیه کنید.
نکته جالب تر درباره این روش این است که شما بعد از گذشت 5 سال می توانید اقامت دائم ترکیه را نیز دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت در ترکیه از طریق سرمایه گذاری مراجعه نمایید.

اقامت کار ترکیه

روش دیگر برای اقامت ترکیه اقامت کار ترکیه است.
یکی از مهمترین شرایط برای اقامت ترکیه از طریق کار این است که به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید و مجوز کاری را از وزارت کار و رفاه این کشور دریافت کرده باشید. قبل از تمامی این موارد نیز شما باید با یک کارفرما در این کشور صحبت کرده باشید و مراحل مصاحبه را برای دریافت موقعیت شغلی خود پشت سر گذاشته باشید.
به این ترتیب می توانید بعد از مهاجرت به این کشور اقامت ترکیه را دریافت کنید.

اقامت ترکیه

اقامت تحصیلی در ترکیه

اقامت تحصیلی یکی دیگر از روش های اقامت ترکیه و دریافت اقامت این کشور است که اگر شما هم دانشجوی ارشد یا دکتری هستید می توانید از این روش برای مهاجرت به این کشور استفاده کنید.
یکی از پیش نیازهای اساسی برای تحصیل در این کشور این است که به زبان ترکی استانبولی یا انگلیسی مسلط باشید.
اگر به زبان ترکی استانبولی مسلط هستید می توانید در دانشگاه های دولتی ادامه تحصیل دهید و در غیر این صورت می توانید با تسلط بر زبان انگلیسی در موسسات خصوصی تحصیل خود را ادامه دهید.

قبل از این که برای اقامت ترکیه از طریق تحصیل به سفارت این کشور مراجعه کنید باید اقدام به اخذ پذیرش در یکی از دانشگاه های این کشور کنید.
برای این که داشتن رزومه علمی لازم و ضروری است و هرچه رزومه علمی شما قوی تر باشد احتمال این که بتوانید در دانشگاه های این کشور قبول شوید نیز افزایش پیدا می کند.

اقامت تحصیلی در ترکیه

اقامت ترکیه از طریق ازدواج و تولد

روش کاربردی دیگری که برای مهاجرت به کشور ترکیه و دریافت اقامت این کشور وجود دارد ازدواج با شخصی است که اقامت این کشور را دارا می باشد.
بعد از ازدواج با چنین شخصی شما می توانید اقدام به دریافت اقامت 3 تا 5 ساله ترکیه کنید و با ادامه پیدا کردن این روند شما می توانید اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کرده و برای همیشه در این کشور اقامت داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج مراجعه نمایید.

یکی از مشکلاتی که مهاجرت به کشور ترکیه و اقامت در این کشور از طریق تولد دارد این است که این کشور از سیستم خون مربوط به قوانین تولد در کشورها پیروی می کند.
بنابراین اگر قصد دارید که فرزند شما اقامت دائم این کشور را داشته باشد باید قبل از تولد از طریق روش های دیگر مهاجرت به کشور ترکیه که در بخش های قبلی بیان کردیم اقامت این کشور را دریافت کنید.
توجه داشته باشید که اگر اقامت شما از نوع موقت باشد اقامت فرزند شما که در ترکیه به دنیا آمده است نیز از همین نوع خواهد بود

برای اطلاعات بیشتر به صفحه مهاجرت به ترکیه از طریق تولد مراجعه نمایید.

اقامت ترکیه از طریق ازدواج

 

 

دریافت اقامت توریستی ترکیه

مهاجرت توریستی به ترکیه یکی از روش های بسیار جذاب برای دریافت اقامت این کشور می باشد که امروزه بسیاری از ایرانیان از این روش برای دریافت اقامت ترکیه استفاده می کنند.
برای مهاجرت توریستی به ترکیه به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید تا 90 روز بدون نیاز به دریافت ویزا در این کشور اقامت داشته باشید و مشکلی از این نظر برای شما وجود نخواهد داشت.

در ادامه اگر قصد داشته باشید مدت زمان اقامت خود را افزایش دهید می توانید از روش هایی مانند اجاره یا خرید ملک و یا شروع یک شغل و فعالیت تجاری در این کشور استفاده کنید

اقامت ترکیه از طریق پناهندگی

آخرین مورد از روش هایی که برای مهاجرت به کشور ترکیه مورد استفاده قرار می گیرد پناهندگی است.
در صورتی که به دلایل مختلف مانند دلایل سیاسی، مذهبی، عقیدتی و … احساس می کنید که در کشور خود امنیت جانی ندارید می توانید به کشورهایی عضو کنوانسیون 1951 ژنو می باشند پناهنده شوید که کشور ترکیه نیز یکی از این کشورها است.

البته برای پناهندگی به این کشور باید دقت داشته باشید که دولت این کشور تنها به صورت موقت از شما میزبانی می کند و اگر نیازمند مدت زمان بیشتر برای اقامت باشید باید بعد از پناهنده شدن به ترکیه سایر کشورها را به عنوان مقصد خود برای پناهندگی انتخاب کنید.

مشاوره جهت اقامت خرید ملک در ترکیه

 

 

شما میتوانید هم در واتس اپ و هم به صورت مستقیم با شماره 00905313800000 تماس حاصل فرمایید و یا به صفحه خر‌ید ملک در ترکیه مراجعه نمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

یادگیری زبان ترکی استانبولی سخت است؟

ترکی یک زبان متفاوت است. برای شما به عنوان یک فارسی زبان یادگیری زبان فرانسه یا آلمانی راحت تر خواهد بود.

اما اگر می خواهید در کاپادوکیا بگردید یا از ایاصوفیه دیدن کنید یا با مردم بومی مکالمه داشته اشید، باید زبان ترکی را یاد بگیرید.

در واقع، یادگیری ترکی استانبولی نه تنها امکان تعامل با ترکها بلکه امکان آشنایی با سایر زبان های ترکی مانند آذربایجانی و ترکمنی را نیز فراهم می کند. در واقع، اگر بتوانید به ترکی صحبت کنید، احتمالا می توانید با مردم آذربایجان یا ترکمنستان نیز ارتباط برقرار کنید.

در یادگیری این زبان باید به سه مورد زیر که ممکن است به نفع شما باشند توجه داشته باشید:

  • ترکی از الفبای لاتین استفاده می کند
  • ترکی یک زبان کاملا آوایی است
  • زبان ترکی بسیار منظم است و استثنائات بسیار کمی دارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.