یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

اطلاعاتي جامع درباره سامانه ثبت شركت

۳۵۷ بازديد

 

راه اندازی سامانه ثبت شرکت بدین منظور است که افراد برای ثبت شرکت مجبور به مراجعه حضوری نباشند و بتوانند از خدمات اینترنتی در این رابطه بهره مند شوند.
بعد از این که نوع شرکت و هم چنین شرکا مشخص شدند، برای اینکه سایر مراحل ثبت شرکت مربوط به اداره ثبت شرکت ها را انجام دهید از طریق سامانه ثبت شرکت می توانید اقدام نمایید تا به ثبت شخصیت حقوقی بپردازید.
در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با سامانه ثبت شرکت ها خواهیم پرداخت تا آگاهی کافی در این زمینه را داشته باشید و برای فعالیت های تجاری خود قانونمند عمل کنید.

سامانه ثبت شرکت
در سامانه ثبت شرکت تمامي مراحلي که براي ثبت يک شرکت نياز است به صورت اينترنتي انجام مي شود و حتي صورت جلسه مربوط به ثبت تغييرات شرکت را نيز مي توانيد از طريق اين سامانه به صورت آنلاين انجام دهيد. انواع مختلفي از ثبت شرکت وجود دارد که هر کدام با مزايا و معايبي همراه هستند. با توجه به شرايطي که داريد بايد شرکتي را ثبت کنيد که‌ مناسب کسب و کارتان باشد. براي ثبت در اين سامانه بايد مدارکي را آماده کنيد و مراحل آن را به درستي انجام دهيد. سامانه ثبت شرکت نيک در تمامي مراحل راهنمايي هاي لازم را انجام مي دهد و خدمات آنلاين خود را به بهترين شکل ممکن انجام مي دهد. متخصصين و وکلاي درجه يک اين مجموعه راهنمايي هاي لازم را براي انتخاب درست انجام مي دهند تيم ثبت شرکت نيک با سال ها سابقه فعاليت در اين زمينه بهترين مشاور در اين زمينه خواهند بود.

مزاياي سامانه ثبت شرکت
در گذشته مراحل ثبت شرکت به صورت حضوري انجام مي پذيرفت که وقت گير بود و با مشکلات زيادي همراه بود. امروزه براي انجام خدمات به شکل غير حضوري سامانه ثبت شرکت راه اندازي شده است. از طريق سامانه ثبت شرکت نيک به صورت کاملا غير حضوري و آنلاين به ثبت شرکت مي توانيد بپردازيد. از ليست پيشنهادي موضوع فعاليت شرکت را مي توانيد انتخاب کنيد و به افتتاح حساب بانکي شرکت سهامي خاص به شکل آنلاين بپردازيد.

از طريق ثبت شرکت نيک خيلي سريع و راحت شرکت و يا برند خود را مي توانيد ثبت نماييد و ‌تمامي مراحل ثبت را با خيالي راحت به کارشناسان و متخصصان مجموعه بسپاريد. براي اينکه به فعاليت هاي اقتصادي خود رسميت ببخشيد و آنها را قانوني کنيد بهتر است به ثبت شرکت در اين سامانه بپردازيد. اينگونه در مواقعي که شرکت هاي ديگر براي بستن قرار داد با شرکت شما تمايل داشته باشند مشکلي وجود نخواهد داشت و از طريق استعلام، قانوني بودن فعاليت هايتان را متوجه خواهند شد و اعتماد بيشتري به فعاليت هايتان مي کنند. با ثبت شرکت در سامانه آينده اي روشن براي خود رقم بزنيد و کسب و کار خود را رونق دهيد.


اهميت ثبت شرکت
اگر فعاليت خود را با ثبت شرکت قانوني کنيد مي توانيد به راحتي آن را توسعه دهيد و از تسهيلات بانکي استفاده کنيد. هم چنين امکان شرکت در مناقصه ها و مزايده هاي بين المللي را نيز خواهيد داشت و وام کارآفريني مي توانيد دريافت کنيد. با ثبت شرکت در سامانه در فضاي رقابتي کسب و کارها موفق تر عمل مي کنيد و با افزايش جذب مشتري فروش بيشتري از محصولات را خواهيد داشت، در نتيجه سود بيشتري نيز کسب مي کنيد. در تقسيم سود شرکت و انتقال دادن مديريت اهميت ثبت شرکت بيشتر به چشم خواهد خورد. سامانه ثبت شرکت نيک با انجام کليه مراحل ثبت شرکت در سريع ترين زمان ممکن، امکان حضور شما را در پروژه هاي بزرگ فراهم مي کند تا قادر به بستن قراردادهاي مهم در کسب و کارتان باشيد و پيشرفت نماييد.

هزينه ثبت شرکت
هزينه اي که براي ثبت شرکت پرداخت مي کنيد ثابت نيست و با توجه به عوامل مختلفي تعيين مي شود. چاپ آگهي در روزنامه رسمي، درج آگهي در روزنامه کثيرالانتشار، پست کردن مدارک، واريزي هاي اداره ثبت، پلمپ دفاتر و حق الوکاله از جمله عوامل تاثيرگذار در اين قيمت مي‌ باشند. اگر بخواهيد شرکت هاي سهامي تاسيس کنيد دفتر سهام و برگه هاي سهام مربوط به سهامداران را بايد تهيه نماييد. سامانه ثبت شرکت نيک با در نظر گرفتن کليه مخارج کمترين هزينه را براي مخاطب در نظر مي گيرد. تمام تلاش اين مجموعه کسب رضايت مشتري مي باشد و در اين راه از هيچ کوششي دريغ نمي کند. برخورد حرفه اي سرلوحه کار تمام پرسنل ثبت شرکت نيک مي باشد.

مدت زمان ثبت شرکت از طريق سامانه
ثبت شرکت از طريق سامانه ثبت چيزي حدود بيست و پنج تا سي و‌ پنج روز کاري زمان لازم دارد. متخصصين امور ثبتي شرکت نيک تمامي مراحل را به صورت گام به گام و اصولي انجام مي دهند تا هيچگونه اتلاف وقتي صورت نگيرد و نيازي به تکرار روند مراحل ثبت شرکت نباشد. پيچيدگي هاي زيادي در اين مسير وجود دارد که بايد توجه ويژه به آنها داشت تا کار به صورت اصولي پيش برود و مسير را طولاني نکند. از هر کجاي ايران که باشيد قادر به استفاده از خدمات سامانه ثبت شرکت نيک خواهيد بود. در صورتي که قصد داريد به ثبت شرکت بپردازيد با شماره تماس هاي موجود در سايت تماس حاصل فرماييد و راهنمايي هاي لازم را از کارشناسان مجرب مجموعه دريافت نماييد.


ثبت انواع شرکت در سامانه
انواع شرکت هاي تجاري در قانون جمهوري اسلامي ايران وجود دارد که شامل شرکت سهامي خاص، شرکت سهامي عام، شرکت نسبي، شرکت تضامني، شرکت مختلط سهامي، شرکت مختلط غير سهامي، شرکت با مسئوليت محدود و تعاوني خواهد بود. ثبت شرکت نيک با توجه به اينکه در چه زمينه اي فعاليت مي کنيد و چه برنامه اي براي آينده داريد راهنمايي هاي لازم را در انتخاب درست شرکت انجام مي دهد تا در هر کجاي کشور قادر به راه اندازي آن باشيد.

شرکت سهامي خاص و مسئوليت محدود جز شرکت هايي با آمار بالا از نظر تقاضا مي باشند. چون شرايط قانوني ثبت آساني دارند. به طور مثال در شرکت مسئوليت تنها دو شريک با سرمايه اندک حدود صدهزار تومان براي ثبت مي توانند اقدام کنند. اما شرکت هاي ديگر هم تعداد اعضاي بيشتري لازم دارد هم سرمايه بيشتري نياز مي باشد. با ثبت در سامانه ثبت شرکت نيک اعضا و شرکا فعاليت هاي تجاري قانوني مي توانند داشته باشند و سودي که حاصل مي شود را بين خود تقسيم کنند. با توجه به اهدافي که در سر داريد بهترين شرکت را براي ثبت در سامانه انتخاب نماييد و از مزاياي آن بهره مند شويد.

جهت ثبت انواع شرکت هاي تجاري با شماره 02188888822 تماس بگيريد.
همچنين ميتوانيد در تمامي زمينه هاي ثبتي از جمله ثبت شرکت ، ثبت برند تجاري ، ثبت تغييرات شرکت با مشاورين ما در تماس باشيد.

نقل و قول : فوت و فن

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.