پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

اطلاعاتی جامع درباره ثبت شرکت در ایران

۳۴۵ بازديد
ثبت شرکت  در ایران به کمک افرادی می آید که قصد دارند فعالیت خود را چه تجاری و چه غیرتجاری به شکلی منظم انجام دهند و بدین ترتیب از مزایای این کار بهره مند شوند. ثبت شرکت در ایران سبب می شود فعالیتی که انجام می دهید برای تان سود داشته باشد و به اهداف بلند مرتبه ای دست پیدا کنید.
در ابتدا در این مقاله به بررسی اطلاعاتی درباره ثبت شرکت در ایران خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید.

ثبت شرکت در ایران

اگر فرد یا افرادی توانایی و تخصصی دارند که قابل ارائه باشد، با داشتن سرمایه و ثبت شرکت خواهند توانست آن را پیاده سازی کنند و با  ثبت برند تجاری  کالای خود را از سایرین جدا و به شکلی اختصاصی درآوردند.

ثبت شرکت نیک با سال ها سابقه در این زمینه و داشتنی تیمی تخصصی موجب می شود به اهدافی که دارید دست پیدا کنید و با ثبت شرکت در ایران به مدارج بالاتری برسید. از مشاوره رایگان شرکت می توانید استفاده کنید و در رابطه با مزایا و معایب ثبت شرکت در ایران، اطلاعات لازم را کسب کنید تا بهترین تصمیم را در رابطه با فعالیت تان به شکل حقیقی و حقوقی بگیرید.

مزایای ثبت شرکت در ایران

با ثبت شرکت در ایران کلیه افرادی که در هیئت مدیره هستند و جز شرکت محسوب می شوند، مسئولیت مشترکی خواهند داشت که این خود سبب جلب اعتماد سایر افراد و شرکت ها می شود تا با شرکت شما تعامل و همکاری کنند. در شراکتی که به شکل حقوقی باشد، همه ی شرکت سود می برند و اگر مشکلی احتمالی رخ دهد، رفع آن از نظر قانونی ساده تر خواهد بود . با ثبت شرکت در ایران قادر خواهید بود در مناقصات و مزایده ها شرکت کنید و از سود فراوانی که به همراه دارد ، بهره مند شوید. با داشتن شرکت قادر خواهید بود از شرکت های معتبر و بزرگ در خواست نمایندگی داشته باشید و از مزایای آن بهره مند شوید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88888822 (021) تماس برقرار نمایید و از خدمات مجموعه ما در زمینه ثبت شرکت در ایران بهره مند شوید.

خدمات ارائه شده برای ثبت شرکت

ثبت شرکت نیک تمام خدماتی که برای شروع کسب و کارتان نیاز خواهید داشت ارائه می دهد . کلیه خدمات قابل ارائه در جهت ثبت شرکت در ایران در سایت nikregister.com  قابل مشاهده می باشد.
این مجموعه فرآیند هایی چون دریافت کارت بازرگانی، ثبت تغییرات شرکت، ثبت برند تجاری، رتبه بندی شرکت و دریافت کد اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است و برای تعیین اسم شرکت لیستی پیشنهادی در سایت قرار داده است.
ثبت شرکت نیک با پشتیبانی 24 ساعته در ارائه اطلاعات لازم در زمینه های مختلف ثبت شرکت، سعی در بالا بردن آگاهی مشتری داشته تا بدون باقی ماندن هیچ ابهام و سوالی برای ثبت شرکت در ایران اقدام نمایید.

مسئولیت مشترک شرکا با ثبت شرکت

یک شخص حقیقی تنها خودش مسئول مالی و حقوقی فعالیت هایش خواهد بود اما زمانی که اقدام به ثبت شرکت می کند، اعضای هیئت‌ مدیره و افرادی که شریک هستند، مسئولیت فعالیت ها بر دوششان خواهد بود و باید به شخص ثالث از طریق قانون پاسخگو باشند.
این گونه تنها یک نفر مسئول همه کار ها نیست و همه افراد مسئولیتی خواهند داشت و به طبع آن شرکت های زیادی برای همکاری درخواست خواهند داد زیرا اعتماد بیشتری به شرکت خواهند داشت.
با سپردن مدارک خود به سامانه ثبت شرکت نیک از مزایای ثبت شرکت بهره مند شوید و‌ گامی بزرگ برای پیشرفت خود بردارید.

مراحل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در ایران در ابتدا باید با توجه به هدفی که در سر دارید، نوع شرکت را انتخاب نمایید و تعیین کنید که موضوع فعالیت شرکت چه خواهد بود که برای این منظور آینده و هدف شرکت را باید مد نظر قرار دهید.
در این مرحله باید مشخص کنید که چه تعداد شریک لازم دارید و مقدار سهمی که خواهید داشت به اطلاع برسانید.
تمام اعضای شرکت باید مدارک لازم را تهیه و در اولین فرصت آن را به ثبت شرکت نیک تحویل دهند.
در مرحله بعد برای شرکت خود باید نامی را انتخاب کنید که مناسب شرکت و فعالیت هایش باشد.
 در نهایت آدرس دقیق برای شرکت اعلام کرده و مدارک مورد نیز ارائه گردد. انواع ثبت شرکت چون سهامی خاص، سهامی عام، تعاونی، تضامنی و ... در این مجموعه صورت می گیرد و حتی قادر هستید شرکتی غیر تجاری راه اندازی نمایید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت

با توجه به نوع شرکتی که تصمیم به ثبت آن دارید مدارک متفاوت خواهد بود که در رابطه با سهامی خاص این مدارک به شرح ذیل می باشد.
ارائه دو برگ اظهارنامه شرکت، امضا وکالتنامه، اصل سند مالکیت، دو جلد اساسنامه مربوط به شرکت ، گواهی عدم سوء پیشینه و ارائه دو نسخه صورت جلسه از مجمع عمومی موسسین و ... از جمله این مدارک خواهد بود. هم چنین ارائه کپی از شناسنامه و کارت ملی که توسط دفاتر اسناد رسمی برابر اصل شده است، لازم می باشد.

همه اعضای هیئت مدیره و بازرسین باید گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهند.
در صورت نیاز برای فعالیت خود باید از مرجع ذیربط مجوز دریافت نمایید. مورد دیگر این است که به جهت بازگو کردن این مسئله که کارمند رسمی دولت نیستید باید اقرارنامه ای تنظیم کنید و مدیر عامل نیز باید اقرارنامه ای مبنی بر اینکه در شرکت دیگری این سمت را ندارد، تنظیم کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مدارک ثبت شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مجموعه ما هدفی جز کسب رضایت مشتریان ندارد و در این راه تمام تلاش خود را نموده است.
فرم درخواست برای ثبت شرکت در ایران در سایت قرار داده شده است که در ابتدا باید آن را پر نمایید.

همچنین میتوانید با شماره 02188888822جهت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

نقل و قول : خبر گزاری تسنیم

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.